miercuri, 22 septembrie 2010

Dor de necuprins



Ghemuită ca în leagăn,
amăgirii îi şoptesc
să adoarmă.
Balade şi ode
pe care nu le-am scris
îmi răsună de niciunde
şi un dor de necuprins
îmi poartă ecourile
răsfrânte în oglindă.




(din ciclul "Bulgăr de suflet")

32 de comentarii:

  1. Este o plăcere şi o mare bucurie să-ţi citesc versurile...chiar îmi lipseau...
    Inspiraţia ai luat-o de la fotografie...sau ea s-a inspirat din versuri :) :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Dan,
    mulţumesc frumos!
    Inspiraţia nu are legătură cu imaginea. Mai apoi le-am alăturat ca să exprim cumva şi vizual ceea ce spuneam în versuri. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta consider eu talent la cineva: Sa-mi ia gandurile mele, si trairile, si sa le prelinga in versuri pe care le pot simti cu sufletul.
    Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  4. E superb! Felicitări, dragă prietenă!
    Cu drag,
    Flora

    RăspundețiȘtergere
  5. Superb! Multumesc si felicitari!
    Un weekend cat mai placut!

    RăspundețiȘtergere
  6. nu ocroti amăgirea! ea e o rană.
    alung-o și așează în locul rămas liber, încrederea în tine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase versuri,felicitari!
    Veronica

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase versuri, multumesc si astept si altele!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Citesc cu mare placere versurile si blogurile tale

    RăspundețiȘtergere
  10. Flora,
    şi eu îţi mulţumesc draga mea pentru citire!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ovidiu,
    n-o ocrotesc! Dar uneori mai simţim că trebuie să scriem şi despre ea, pentru o încercare de eliberare măcar.

    RăspundețiȘtergere
  12. Dor de necuprins,foarte frumos,felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mulţumesc deasemenea şi tuturor "anonimilor" pentru cuvintele lăsate! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. e atat de placut sa te trezesti in preajma sufletelor frumoase...
    multumesc naiada

    RăspundețiȘtergere
  15. Minunate versurile ,multumesc pentru privilegiu de a le citii.

    RăspundețiȘtergere
  16. Vă mulţumesc şi eu dragi prieteni! E o încântare pentru suflet citirea gândurilor voastre!

    RăspundețiȘtergere
  17. Draga prietena, Naiada, am tras versurile ! De ce ? Pentru ca, desi nu ma pricep la poezie, sprijin actul artistic, ca moderator Radio Art4U ! Daca vrei promovare, atunci vino in Cenaclul Art4U. Ar fi bine daca mi-ai putea pune la dispozitie mp3 inregistrari, pentru a le posta in PLS. Mult bine

    RăspundețiȘtergere
  18. Voi veni negreşit George, dar nu pentru promovare, ci pentru că şi eu ador şi admir tot ce înseamnă artă, trăiesc şi respir prin ea.
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  19. Patty,
    într-adevăr inepuizabil, la fel ca iubirea. :) De fapt merg mână în mână. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Superb ... ca de altfel toate postarile tale.
    Mariana.

    RăspundețiȘtergere
  21. Mulţumesc frumos Mariana pentru aprecieri! :) Sunt toate bucăţele din mine. :)

    RăspundețiȘtergere