miercuri, 13 octombrie 2010

Niciodată lumina



Niciodată lumina
nu îmi îmbrăţişase visele
atât de strâns ca astă noapte...
Mă trezesc şi te găsesc.
Îmi sufli iubire peste gene.
Noaptea căuta zorii,
dar prima dimineaţă se naşte
odată cu unirea noastră
sărutată de Căi Lactee...







(din ciclul "Pe umeri îmi creştea cerul")

30 de comentarii:

  1. Buna Naiada! Te invit, alaturi de miniPRIX, sa participi la un concurs cu premii pentru bloggerii din Timis. Detalii aici: http://www.blogawards.ro/2010/10/13/castiga-trei-vouchere-de-100-lei-pentru-cumparaturi-online-de-pe-miniprix-concurs-pentru-bloggerii-din-judetele-maramures-timis-si-valcea/

    RăspundețiȘtergere
  2. Noaptea căuta zorii,
    dar prima dimineaţă se naşte
    odată cu unirea noastră
    sărutată de Căi Lactee.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    frumos...splendid..
    felicitari

    RăspundețiȘtergere
  3. DRAGOSTEA SI IUBIREA SUNT CELE CE TE INALTA PE CULMI, SI ITI DA ARIPI..

    RăspundețiȘtergere
  4. Atat de frumos, nu am cuvinte!!.....FELICITARI , Naiada !

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumos si...expresiv...incearca te rog sa nu mai fi asa sentimentala...pentru ca vei suferi mult in viata

    RăspundețiȘtergere
  6. Infinite cioburi hrănesc un vis
    al cărui sfârşit e proiectat în fiecare ciob infinit acelaşi, altul - versuri Alexandra Ianosi

    Cu drag,
    Roliana

    RăspundețiȘtergere
  7. super ! vezi si Lumina...http://rostiri.ning.com/profile/Marinei

    RăspundețiȘtergere
  8. ... o astfel de iubire e ca o hidră: în locul fiecărei îmbrățișări care-ți taie respirația, se nasc alte trei patimi care adie peste genele lipite de truda din vis ...

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim spunea...

    "Niciodată lumina
    nu îmi îmbrăţişase visele
    atât de strâns..."

    Mi-a placut mult.Felicitari!
    Si un sfat:Participa la CONCURSUL propus mai sus!

    RăspundețiȘtergere
  10. minunat , felicitari si multa inspiratie !

    RăspundețiȘtergere
  11. TE IUBESC!!!......pana cer si inapoi!!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. TE IUBESC!!!....PANA CER SI INAPOI!!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumoase versuri... Felicitari!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Absolut minunat ,fara cuvinte ,sunt prea sarace sa poata evoca trairea mea interioara.

    RăspundețiȘtergere
  15. Un gand isi cauta culcus
    in sufletul de iubire cuprins
    dar cum sa doarma-n noaptea fermecata
    cand ingeri bat cu iubire la ferestra?

    RăspundețiȘtergere